sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Aplikointeja

Tämä on minulle uusi aluevaltaus. Lähdin kokeilemaan, kun täällä blogeissa pyörii toinen toistaan kauniimpia aplikointeja lasten vaatteissa. Ostosista en ole koskaan välittänyt, mutta tätä täytyi kokeilla. Kankaan menekki ei ole suuri, mutta ajan menekki on! Ehkä liian pikkutarkkaa puuhaa minulle, mutta kokeiltua tuli.

Ensimmäisenä viime kesän high water -mittaiset sortsit. mustekala valikoitui kuvioksi, koska meillä Oktonautit ja siitä johtuen meren eläimet oli viime kesänä iso hitti. Ihan olen tyytyväinen ensimmäiseen isompaan aplikointiini, vaikka ei se ihan putkeen mennyt. Väreihin olen ehkä eniten tyytyväinen. Ilmeestä tuli hieman arvoituksellinen -se ei ollut tarkoitus :). Kuvion idea lähti aivan mahtavista puna mustista pitkistä housuista, jotka blogeja lueskellessani olen bongannut (nyt minun täytyy ryhdistäytyä ja alkaa pitämään kirjaa mistä mikäkin idea on peräisin! Kunnia sinne minne se kuuluu!), mutta oma sovellus kuitenkin.
Sortsien kangas on paksuhkoa puuvillaa ja mustekala samaa joustavaa ja ohutta vakosamettia, josta aikaisemmin bloggaamani pitkät housut oli tehty.

Tässä taas tänä syksynä väkertämäni leijona paita. Paidan omistaja sanoi, että hänen paidoissaa saa olla vain 'vihaisten eläinten kuvia' ja leijona kelpasi. Idea löytyi jälleen kerran yhden blogin sivuilta, jossa bloggaaja oli etsinyt ideoita ja löytänyt monia hyviä ja laittanut ne jakoon - ja sieltä minun silmääni pisti leijona-lautanen, joka vaikutti tarpeeksi selkeälinjaiselta aplikointiin.

Jos tunnistat oman ideasi täältä, laita toki kommenttia tulemaan!
(ja vihjeitä blogin ulkoasun parantamiseenkin saa laittaa - kaikki on  avuksi. Näitä kuviakaan en saanut käännettyä! )

Tässä sama aplikointi lähempää - itse olen tyytyväinen ja niin on omistajakin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti